miercuri, 10 iulie 2013

Scenariu


Nimic altceva nu-şi mai face simţită prezenţa, totul a pălit în faţa tensiunii dintre trupurile noastre. Vino mai aproape, e timpul să revendici ce e al tău. Sub atenta ta supraveghere devin o simplă prizonieră a propriei mele dorinţe. Renunţ la haine, lăsându-mă condusă doar de vocea ta fermă. Un zgomot metalic mai târziu şi ştiu, vei avea grijă să nu uit nicio clipă cât de tare mi-ai lipsit.  
                Unul ca tine m-a facut sa vibrez la o simplă atingere. Sarută-mă. Folosindu-mi buzele, trasez o harta a dorinței pe tot corpul tau. Soptește-mi tandru în ureche și am să-ți capitulez cu toată inima. Dezbracă-mi constiința și fă dragoste cu gândurile mele.
Îmi auzi cuvintele fără să rostesc un sunet. Îți simt fiecare geamăt cu o suficiență ce mă trimite în uitare. Brusc, trecutul se estompează. Viitorul îmi pare şi mai îndepărtat. Îmi acoperi gura cu mâna, îmi inchid ochii şi ma topesc uşor învăluită de căldura respiraţiei tale. Mă regăsesc în tine, iar şi iar.
Nu ma pot gândi decat la iminența atingerii tale. Prinde-mi limba, încheieturile, arcuiește-mi spatele. Fă-mă să uit de cicatricile din inima și de pe șolduri. Mută-ți puterea adanc în moliciunea ființei mele. Masculin ,intens, viu, nu-mi rămâne decât să mă las pradă voinţei tale pentru a renaşte iar şi iar în valuri de dragoste lichidă.

Reconstruiște-mă după ce mă vei sparge în milioane de bucăți şi voi fi mereu aici, aşteptând cuminte lovitura finală. 

Kindly Share This Post »»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu