duminică, 17 noiembrie 2013

Dirty story

-  Niciun cuvânt nu-ți va părăsi buzele, așa ne-a fost contractul. Nu mă privi așa, nu vreau să îți fac rău, dar nu îți pot promite că nu te va durea deloc. Rochia, fără sutien, îmi arată cât de vulnerabilă ești de fapt. Nu o privi, o voi rupe mai târziu. Acum, în genunchi!
Zgomot de fermoar. Gura i se deschide și își lasă limba să i se plimbe pe buze. Primul gust urmat de un geamăt confuz ieșit din gura lui. Paharul îi părăsește mâna și se sparge de podea. Știa exact ce făcea, cu toate că era jocul lui.
         - Treci în poziție. Știi care este preferata mea. Nu mișca un mușchi, nu te atinge. Așteaptă, așa cum ai fost instruită. Fiecare cerința va avea un obiectiv specific.  Corpul tău va primi doar ceea ce am să îi ofer.
Își trece privirea peste  formele ei pline și coapsele ușor depărtate. O palmă grea îi lovește brutal fundul. Un suspin primal și devine conștientă că mâinile nu îi erau bune doar pentru indicații. Îi este demon și călău.
Aerul nopții îi biciuia și mai tare corpul și gustul amărui i se scurgea dintre coapse. Îi atinge cu limba lobul urechii iar degetele i se adăpostesc acolo unde este cea mai sensibilă.
        - Prinde așternuturile pline de tine. Trage de ele. Rupe-le dacă asta simți. Umple camera de zgomotele tale. O poți distruge, nu îmi pasă. Geme și cerșește.
    Miros de orgasm și depravare demnă de Bukowski . Își scoate un deget din ea și i-l apasă în gură. 
  - Te las să îți tragi respirația. Apoi am să o fac din nou.

Kindly Share This Post »»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu