miercuri, 28 ianuarie 2015

Viciu



-           De ce ai venit?
-           Nu ştiu. Ce oferi ?
            I-am făcut loc să intre şi am închis uşa. Ceva din felul în care a spus-o, uşoara curbare a buzei ei de sus, cărnoase, accentul pus pe cuvantul "oferi", mi-a dat de înțeles o complicitate perversă. A început să se plimbe cu paşi mari, încercând, fără niciun motiv, să nu calce pe dârele de lumină ce schițau conturul ferestrelor înalte ale dormitorului meu.
            Picioare lungi i se ascundeau sub ciorapi negri din mătase cu portjartiere. Cu trăsături măslinii și pomeţi accentuați arata ca un cadou ce părea gata să fie despachetat de mâini atente. Atracția mea față de lenjerie a devenit evidentă. Micul strat de material îmi oferea atâtea posibilități să îi torturez corpul până când tremura în anticipare.
            Gândurile îmi scăpau de sub control, pătrunzând în sfera absurdului, a sentimentalului, a obscenului sub un trup redus la o grămadă neputincioasă de senzații tremurânde și de nelingvistice sunete de plăcere. Eram amețit, abia izbuteam să respir. Pereții asprii ai dormitorului meu când se umflau, când se contractau. Dimineața măturase o Sodomă şi Gomoră de fantezii sexuale şi dorinţe satisfăcute cu echivalentul emoțional al saltului cu coarda elastică. Mă simţeam ca un nou-născut în atmosfera calmă, iniţial necoruptă de sex.
            De ce este păcatul atât de respingător din punct de vedere moral?! Nu din cauza suferinței pe care o provoacă, ci pentru că folosește plăcerea carnală să smulgă secrete dintr-un suflet ce ar trebui să fie de nepătruns. Mintea omului e ca o creatură mitică biformă cu crestaturi gingașe în care se ascunde elixirul diavolului; numai austeritate pendantă în emisfera stangă, pe cand emisfera dreaptă se lasă supusă trădării și perversității cu o delicioasă nerăbdare.
           Cu carnetul de însemnări pe genunchi şi cu degetele încă mirosindu-mi a femeie mă simt solidar, de departe, cu o imaginaţie  brutală, inconstantă, priapică. Gandindu-mă la ea simt cum mi se învărte saliva în gură cu un satisfăcut surâs amoros plutindu-mi pe trăsăturile feței. Dumnezeule, numai faptul că aştern pe hărtie cuvintele acestea mă face să juisez.


Kindly Share This Post »»

3 comentarii: