miercuri, 22 ianuarie 2014

Dual


Înainte să-mi numeri pașii înghițind în sec ți-am strecurat un bilet în cartea ta preferată: "Acum ești doar cerneală vărsată-n grabă în foile istoriei mele. Nu crezi că e minunat că am scris cu roșu?". Credeam, în inocența mea, că vor fi ultimele rânduri pe care ți le voi scrie.
Dar trecutul ne prinde mereu din urmă, ca o boală pentru care refuzăm cu încăpățânare tratamentul. Ești pretextul meu favorit, un erou decăzut al mitologiei mele personale, deși te lași pradă disperării. Da, ești nenorocit, corupt până în măduva oaselor însă, cu toate că nu am ce secret murdar să-ți mai dezgrop, mi-aș face o misiune din a țese pânze de păianjen în jurul tău în fiecare noapte pentru ca ziua să te lase să-mi scapi din nou.
Când am ajuns să împărțim toate tăcerile? Părți din tine nu o merită, nenorocirea ce o porți în sânge îmi lovește violent, ca o pedeapsă, încăpățânarea cu care cred în tine. Oare, știind cât de mult îți doresc existența nefericită, vei fi capabil să renunți timid măcar la una din căile intunecate pe care pășești nepăsător? Nimic nu mă consumă ca prezența ta, și mi-aș vinde sufletul negreșit demonilor ce te poseda pentru un pic de loc sub coastele tale.
 Sunt locul în care-ți pui capul pe pernă și te aduni, dupa o zi grea de în care buzele au preferat să-ți stea închise. De data asta îmi va fi orice dar nu frică.


Kindly Share This Post »»

Un comentariu: