sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Sentință

                                                                                                
            Curioasă de universul meu întunecat, ai pătruns in el cu o expresie ușor amuzată, zâmbindu-mi doar printr-o ușoară ridicare de sprânceană. Cu fiecare mișcare pe care o schițai îmi puteam auzi durerea. Sunete nascute în grotele zguduite de cutremurul presiunilor murdare cu care ai ajuns în mine. Scârbită, mi-ai intors spatele indiferentă, alegând invariabil să-ți continui drumul fără să privești la ce ai distrus pentru a ajunge acolo.
 La ce te aşteptai, la plămâni plini cu parfum şi gânduri deghizate-n inocenţă? Aveai să găseşti doar un suflet cu un tremur paralitic ce, odată consumat de singurătate şi disperare demonică, te va provoca să experimentezi moartea înainte de moarte.
           Privește acum la trupul cu oase negre care își cară după sine mormântul. Am pielea ruptă în fâșii, ca o păpușă de cârpă veche. Te satisface chiar atât de mult imaginea unul copil cu ochii înghețați de frică? E ușor să pleci flamândă, știind că în orice altă zi îți poți hrăni dorința într-un alt carnaval al groazei.
         Când diavolul nu-ţi poate ajunge în suflet, crează o femeie suficient de frumoasă capabilă de asta.     

Kindly Share This Post »»

9 comentarii:

  1. Ma asteptam la o regasire, insa te vad pierdut, scarbit de durere..grimasa feții confirma tot ce mi-era teama, esti consumat precum focul mistuie pamantul si..parca esti resemnat..credeam ca peisajele propriei distrugeri se vor ciocni si vei renaste, esti prea preocupat sa-ti jelesti scenariul, pe cand eu l-am imbratisat ca o manusa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiu sigur, in acest moment sunt reflexia gandurilor tale.

      Ștergere
    2. Surprins de puterea ta de deducție nu pot să nu întreb cui am onoarea să îi răspund.

      Ștergere
    3. Nu te flata singură. Persoana căreia mă adresez ar fi singura în măsură să îmi scrie ceva aici.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Ti-am descoperit confesiunile de foarte putin timp, intr-un mod extrem de vulnerabil m-am regasit . Nu pot spune decat ca nelinistea ma cuprindea cu fiecare rand citit, ma vedeam dezgolita de toate barierele ferecate cu mii si mii de lanturi..si o eliberare in acelas timp,.in egoismul meu am realizat faptul ca schita propriul iad ..e proiectat..la intrebarea ta..cine sunt..doresti o identitate reala..!!1?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În momentul în care vei renunța la a te ascunde sub cuvântul Anonim, let me know.

      Ștergere