luni, 8 iulie 2013

Nud



Mă predau. Mai presus de rațiune, de autocontrol, de orice definiție a firescului. Mă dezbrac uşor de măștile sociale, temeri, ego, până la ultima urmă de vanitate. Dezleagă-mi cu grijă sinapsele, eliberând orice conexiune ce m-ar împiedica să mă las în voia acestui moment. Dincolo de ele sunt doar o sumă de reflexe, reacții fiziologice și impulsuri de necontrolat.
Gemete,  piele mereu fierbinte, respirație greoaie și valuri de contracții delicioase. Fără reguli, rețineri sau pauze, nu e momentul să tragi aer în piept. Un mănunchi de senzații se declanşează, începând de la primul fior de plăcere până când îmi părăsesc trupul, sedată de contactul cu cele mai obscure colțuri ale imaginației tale.
Mi se taie respirația. Creierul meu procesează doar undele stimulării crescânde a 8000 de terminații nervoase. Buzele întredeschise și umede tremură ușor şi te urmăresc cu privirea hipnotică ce-ți va apărea iar și iar în minte în cele mai nepotrivite momente. Fără cuvinte, am uitat cum se formează.

N-a rămas nicio asemănare cu fata ce stătea mai devreme picior peste picior în fața ta, lingându-și cu vinovăție degetele după ce a devorat cu poftă un bol întreg cu înghețată de vișine. Dar e aceeași. Insaţiabilă, hotărâtă să fie irevocabil a ta.

Kindly Share This Post »»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu