luni, 9 decembrie 2013

Păcat

Ochii încep să i se obişnuiască cu întunericul şi o siluetă a unei femei adormite cu picioare lungi i se imprimă în vederea difuză. Tot ce putea auzi îi era respiraţia ritmică ce se lovea de pat.
- Unde sunt şi...cine e ea? I-am colecționat orgasme, oare? De ce mi se învârte capul şi pielea îmi transpiră fără un motiv aparent? De ce sunt incapabil să citesc ora de pe ceas? Am probleme în a înţelege ce se întâmplă cu mine. Nu înţeleg, de ce nu îmi pot controla mintea aşa cum obisnuiam? De ce corpul îmi reacţionează într-un fel intens? Sunt un tip sărac, cum am ajuns într-un luxury apartment? Oare de ce parfumul ei mă îndeamnă să o mușc?
Îşi trece memoria printr-un pahar de vodkă şi îşi aprinde o ţigară ce sfârşeşte într-o scrumieră plină de păcat. Creierul îi este o mixtură de confuzie şi haos. Pașii îi sunt impiedicați de sticle goale aruncate pe podea cu nume greu de pronunțat. Frânturi de imagini și miros de minți murdare i se scurg în simțuri. O limbă ce îi lingea gingiile. O cravată ce îi acoperea ochii și o pereche de cătușe pe încheieturi. Un sutien din dantelă neagră și gemete ce curg încet.
- Cum poate avea cineva o gură atât de frumoasă? Ce e acel ceva pe care mi l-ai pus pe limbă?

Kindly Share This Post »»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu