luni, 23 decembrie 2013

Schiță



          Aveai dreptate, încă ne trasăm viața sub forma unei caricaturi, dar știu cât de mult poți iubi ce tocmai ai schițat. Știu cât de multă pasiune ți se ascunde în vene, doar asta pot simți când te ating. Pielea ți se topește de pe oase iar sângele ți se împrăștie haotic pe hârtie. O pereche de mâini aspre mutilează un manuscris de parcă ar dori să îi imprime o altă traiectorie.  
Sub dureri agonizante nu îți pot înțelege cuvintele dar vocea ta reverberează în cele mai adânci parți ale mele. Nu dețin niciun control asupra ei. Îmi pot astupa urechile și tot își găseste calea spre cotloanele cele mai adânci ale trupului meu și îmi tulbură rațiunea. Mi-a ajuns până în piept, adânc, înăuntrul meu. Ai zburat toată pânza de păianjen dintr-un suflet prăfuit, astupându-mi  toate crăpăturile. Apoi mi-ai luat inima în mâini și mi-ai strâns-o cu putere până paginile tale au început să se umple de o altă culoare. Ai rupt hârtia după spunându-mi că nu îți poți desena viața cu cerneală împrumutată. Să rănești pe cineva într-o asemenea manieră e un act mai mult decât intim.
Vreau să mă lupt cu tine și să îți cedez. Îți iubesc demonii și războiul pe care ți-l poartă. Ești singur, nenorocit, gândurile nu îți au niciodată loc pe hârtie și durerea e singurul tău stimulent. Trăind propria-ți sinucidere, îți experimentezi intensitatea torturii  pe care ți-o aduce și nu te împotrivești. Nu mă aștept să fii sănătos sau sensibil. Nu posed o pasiune pentru carne ci, atât de crud, o sete teribilă de sânge al unui suflet îngenuncheat de propria rațiune.

Kindly Share This Post »»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu