sâmbătă, 5 octombrie 2013

Capitulare

           
         
          Închide-ți ochii acum. Mâinile la spate, capul în jos. Concentrează-te doar la sunetul vocii mele. Trupul ți se relaxează complet, primind ceea ce îi ofer. Simți controlul pe care îl am asupra ta? Am învățat să-ți anticipez reacțiile înainte ca tu să realizezi măcar ce se întâmplă. Și ador să profit de asta. Îți cunosc corpul mai bine decât o faci tu.
           Pentru că e al meu. Pentru că am trecut de mult de punctul în care simt ce vrei să îți ofer și acționez ca atare. Acum decid ce îți dorești. Și tot ce poți face e să ceri mai mult. Și mai mult. Îți umpli gura cu numele meu. Cu fiecare geamăt știu că ești mai aproape. Și te voi duce acolo dar nu încă. Mă opresc. Treci aici, știi că nu imi scapă nimic. Asta e pentru fiecare moment când te-a făcut să zâmbești. Pentru fiecare minciună spusă, fiecare dată când altcineva ți-a conturat cu limba coapsele de mătase.
            Îți place? Am fost eu. Te-a durut? Tot eu. Acum deschide ochii și coboară-ți privirea. O meriți și știi prea bine. Vreau să văd cum te atingi când nu sunt aici. Îți muști buzele și te întinzi pe spate, urmându-mi indicațiile. Îți urmăresc cu atenție fiecare mișcare. N-ai pic de rețineri în fața mea și asta mă scoate din minți. Ușurința cu care mă privești în ochi în timp ce trupul îți tremură de plăcere e cel mai excitant lucru pe care mi-l pot imagina.
           Însă vreau să fiu eu cauza fiecărui spasm, fiecărei contracții pe care o simți. Îmi ghicești intenția așa că te apropii ușor de mine. Ai privirea aia pofticioasă, cred că știi ce va urma. Îmi plimb mâna pe coloana ta, de sus până jos, te trag mai aproape și îți strâng părul în pumni în timp ce te sărut apăsat. Printre gemete, mă implori să te iau chiar acolo așa că te ridic in brațe și te lipesc de perete. Picioarele tale se prind de spatele meu și alunec în tine cu furie, ținându-ți mâna la gură. Ne mișcăm într-un ritm atât de simplu și de primitiv, te întind pe jos și îmi fac loc iar în tine. Atât de plăcut încât este aproape paralizant, dozele de respirație ne vin scurt si ascuțit, provocând fiori de extaz. Mă prăbușesc peste tine și rămânem lipiți trăgându-ne respirația pentru câteva momente, pielea mea o presează pe a ta iar inimile ne bat puternic.

             Tot ce știu acum e că urmează o nouă zi în care o vom lua de la capăt.

Kindly Share This Post »»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu