vineri, 5 decembrie 2014

Adulter


Singurătatea îmi urlă, parcă cu o necesitate a nebuniei lipsită de singuranțele imperative cu care sunt obișnuit. În dimineața asta m-am trezit dorind acut, cu disperare, o femeie ce , deși înconjurată de o mare de bărbați, trăiește într-o singurătate dezarmantă chiar și când își împarte patul. Nu este potrivită nici pentru o mânăstire, nici pentru un bordel. Un vis fugar într-o realitate crudă.  Acest ritual, mereu același, de amăgire urmat de trădare, atât de simplu și mereu de neînțeles îmi corupe sufletul transformându-l, cu timpul, într-un țesut insensibil, un fel de câmp de exerciții militare pe care trădarea defilează fără să lase urme. Parcă nu mai am nici vârstă, nici amintiri. Viața înseamnă mai mult decât un pat ce poate ține loc de visuri. Cerul are o culoare ce ezită între negru și gri. În visul meu apare ba mică în mâinile mele, ba dominantă, un dezastru pe tocuri înalte sub care ia naștere un cutremur ce îmi deschide fiecare mormânt al inimii.
 Literele îmi devin tot mai drepte, tot mai anoste. Pierzându-și tremurul, sunt atins de hemeralopia cuvantului. Vederea mi s-a întunecat, de parcă am privit la soare. Cu ce tăcere sunt pedepsit?! Sunt atins de o nevoie care îmi întunecă prin proporții întreaga lume, care odată trecută de hotarul dintre dorință și juisare, îmi depășește în sine limita conștiinței.  Am inima în palmă și privesc concentrat în străfundul arhitecturii vasculare cum se ascunde ceva minuscul, imperceptibil, ceea ce eu nu as fi recunoscut nici supus torturii. Adevărul este chirurgie. Unul ca mine rămâne visător și după ce a trecut prin Infern iar dragostea fizică a fost interzisă doar în Paradis. Un păcătos căruia mântuirea i se pare un coșmar. Nu îmi place să mă aflu prea aproape de pământ.
              -Sunt pentru tine o iluzie, nu sunt real?

Kindly Share This Post »»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu