sâmbătă, 30 martie 2013

Notă personală



     Sunt bărbatul căruia îi este absolut imposibil să poată spune ceva, exact în momentele în care e mai bine să spui ceva, orice, decât să taci. Sunt bărbatul pe care dacă l-ai putea schița, i-ai sesiza linia izoelectrică a buzelor în loc de zâmbetul pe care il disimulează când îți spune "Bună dimineața". Sunt bărbatul al carui suflet îi oscilează greu în cuști mari de metal rece. Sunt bărbatul pe care nu-l poți întelege nici cu dicționarul în brațe, împreună cu care ai ajuns să nu ai nimic în comun, dar, fără de care nu poți trăi. Sunt bărbatul ce mereu e iubit la prânz, urât seara și iubit din nou dimineața. Sunt bărbatul al cărui număr îl știi pe de rost chiar și trezită din somn și pe care mereu îl suni când e furtună în sufletul tau. Sunt bărbatul al carui suflet il strangi în mâini și pe care îl mototolești înainte de a-l arde. Sunt bărbatul capabil să te facă sa tremuri atunci când nu iți este frig. Sunt barbatul pe care mereu îl înjuri după ce îi trantesti telefonul în nas și pe care l-ai saruta dacă ți-ar fi aproape. . .Sunt barbatul care te privește când alegi să pleci, deși își dorește cu toată ființa să rămâi. Sunt barbatul imposibil, asa cum și tu esti femeia imposibilă.

Kindly Share This Post »»

10 comentarii:

  1. In descrierea ta il vad pe barbatul de care m-am indragistit nebuneste cu cateva luni in urma,dar povestea noastra a fost imposibila.Mi-l doream atat de tare,il doresc si acum...... dar l-am lasat sa plece ...... nu am stiut sa aleg intre dragoste si frica .

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragostea seamană cu un salt în gol de la 5000 de metri fără parașută. Nimeni nu-ți ofera asigurarea că la impactul cu solul nu ți se va deranja nici măcar o suviță de păr. Te arunci în apa curgătoare și speri că singura gură de aer va fi suficientă să oprească apa să-ți inunde plămânii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai mare dreptat , acum stau si ma gandesc de ce nu am ales sa incerc ,el a zis tot timpul ca nu vrea sa se complice .Povestea mea poate e un pic diferita da ma regasec in ceea ce cites .Eu sunt maritata .....dar intre mine si sotul meu nu mai sunt sentimente de mult timp ,stam impreuna doar din comoditate Greseala mea a fost de la inceput ca am ales sa-l insel cand trebuia sa pun punct si sa dau o seansa unui nou ineput.

    RăspundețiȘtergere
  4. De asta gările asistă la mai multe săruturi veritabile decât oficiile de cununie civilă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti o persoana interesana. :) Mi-ar placea sa te cunosc la un moment dat. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. E prima oară când intru pe acest blog, nu te cunosc, dar pot spune că m-am îndrăgostit de felul în care scrii. Pui preţ pe fiecare detaliu, scrii cu pasiune, eşti diferit...

    RăspundețiȘtergere
  7. Îţi mulţumesc, Christina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragostea...te izbeste de toti peretii inainte sa multumesti solului ca in sfarsit ti-ai proptit nasul in consistenta lui solida incercand sa uiti ca nu mai ai toate oasele si sa-ti juri ca nu vrei sa mai auzi ever de acest "salt" ... tanjind in egala masura dupa trairile ce ti-au confirmat ca esti VIU!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât încă îţi curge sânge prin venele de sub cicatrici vei tânji mereu după persoana ce reuşea să-ţi poarte discuţii lungi mulate pe sticle de vin, persoana ale carei atingeri nu iti atingeau pielea ci dureros toate simţurile

      Ștergere