duminică, 13 iulie 2014

Portret


Sunt încă obsedat de ideea că astăzi voi scrie, acționând unui impuls nevrotic într-un delir simulat . Cuvintele se joacă deasupra mea ca un violent atașament către durere într-un mormânt plin de viață. Arta omenească se scrie cu un tremur cald  al venelor în momentele în care suntem condamnați să fim singuri cu noi înșine. Dacă aș fi cu adevărat nebun, aș scrie amuzat  despre vechi siluete consumate în rochii din dantelă neagră cu sâni ce respiră zgomotos.
Trebuia să plec, dar am ramas, fixând un minut cam cât o noapte o pereche de ochi negri ce mă căutau fără să înțeleagă. Un nebun nu poate privi astfel. Dinții îmi erau mai strânși ca niciodată, puteam respira doar printre coaste. În haosul întunecat, un înger pe o suprafață de gheață cu păr dezordonat și spate dezgolit ce trezea noaptea cu iluzii amețitoare. Buze pline  tremurau în dreptul umerilor mei cu un strat de seducție timidă. Emoția trăirii naște o otravă letală. Ce splendidă închisoare este trupul tău.Ti-am povestit vreodată despre tine?  Nu credeam că până și creierul meu se putea îmbolnăvi de propriile cuvinte.
Demonii din spatele zidurilor mele își acordează instrumentele, dar astăzi am un motiv să merg mai departe. Plutesc invariabil, chinuindu-mă cu modul în care nu poți face nicio mișcare ce nu reverberează adânc în ființa mea.

Kindly Share This Post »»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu